We looking for qualified candidate to fill for the position below.
Position
(ភាសាខ្មែរ) បុគ្គលិកជាន់ខ្ពស់ នៃការិយាល័យផែនការ
Posted : 23/10/2024 - Closing Date : 25/11/2024
Number of applicants : 1 positions
Location :
Phnom Penh
Key Duties and Responsibilities
(ភាសាខ្មែរ)
- ចូលរួមនិងសហការរៀបចំផែនការយុទ្ធសាស្ត្រអាជីវកម្ម ៣ឆ្នាំរំកិល (3-Years Rolling Business Plan) ដោយសម្របសម្រួលប្រមូលឯកសារពាក់ព័ន្ធពីគ្រប់នាយកដ្ឋាន អង្គភាព និងគណៈកម្មការ
- ចូលរួមផ្សព្វផ្សាយអំពីផែនការយុទ្ធសាស្ត្រអាជីវកម្ម ៣ឆ្នាំរំកិល ដល់គ្រប់នាយកដ្ឋានអង្គភាព និងគណៈកម្មការ
- ចូលរួមរៀបចំផែនការសកម្មភាពលម្អិតសម្រាប់អនុវត្តផែនការយុទ្ធសាស្រ្តអាជីវកម្ម ៣ឆ្នាំរំកិល
- សិក្សាស្រាវជ្រាវ បង្កើតយន្តការ និងឧបករណ៍តាមដានការអនុវត្តផែនការយុទ្ធសាស្ត្រអាជីវកម្ម ៣ឆ្នាំរំកិល
- ចូលរួមពិនិត្យ សិក្សា ការវាយតម្លៃការអនុវត្តផែនការយុទ្ធសាស្រ្តអាជីវកម្ម ៣ ឆ្នាំរំកិលប្រចាំត្រីមាស ឆមាស និងឆ្នាំ និងរៀបចំរបាយការណ៍ជូនថ្នាក់ដឹកនាំ
- ចូលរួមរៀបចំផែនទីចង្អុលផ្លូវ ១០ឆ្នាំ (10-Years Road Map) ដោយសម្របសម្រួលប្រមូលឯកសារពាក់ព័ន្ធ ពីគ្រប់នាយកដ្ឋាន អង្គភាព និងគណៈកម្មការ
- ចូលរួមតាមដានការអនុវត្តផែនទីចង្អុលផ្លូវ ១០ឆ្នាំ ក្នុងរយៈពេល ៣ឆ្នាំម្តង ឬតាមការចាំបាច់ ដោយសហការ ជាមួយ នាយកដ្ឋាន អង្គភាព និងគណៈកម្មការ
- ផ្សព្វផ្សាយអំពីលទ្ធផល និងវឌ្ឍនភាពនៃការអនុវត្តផែនការយុទ្ធសាស្រ្តអាជីវកម្មរបស់ ARDB ដោយសហការជាមួយ នាយកដ្ឋានពាក់ព័ន្ធ
- ចូលរួមរៀបចំរបាយការណ៍ប្រចាំឆ្នាំរបស់ធនាគារ ដើម្បីផ្សព្វផ្សាយ និងផ្ញើជូនធនាគារជាតិនៃកម្ពុជាតាមបទប្បញ្ញត្តិដែល បានកំណត់
- បំពេញភារកិច្ចផ្សេងទៀត តាមការប្រគល់ជូនរបស់ប្រធាននាយកដ្ឋាន។
Qualifications and competencies
(ភាសាខ្មែរ)
- បរិញ្ញាបត្រផ្នែកសេដ្ឋកិច្ច ហិរញ្ញវត្ថុ, និងធនាគារ, ការគ្រប់គ្រងធុរៈកិច្ច, ឬ សញ្ញាបត្រដែលមានតម្លៃស្មើ
- មានបទពិសោធន៍ផ្នែកអភិវឌ្ឍន៍អាជីវកម្ម និងយុទ្ធសាស្ត្រ
- មានសមត្ថភាពក្នុងការរៀបចំផែនការអាជីវកម្ម និងទំនាក់ទំនងល្អជាមួយនាយកដ្ឋានដែលពាក់ព័ន្ធ
- មានសមត្ថភាពស្រាវជ្រាវការវិវត្តនៃវិស័យសេដ្ឋកិច្ច ធនាគារ និងវិស័យផ្សេងៗ
- មានសមត្ថភាពតាមដាន ពិនិត្យ និងវាយតម្លៃនៃការអនុវត្តផែនការយុទ្ធសាស្រ្តអាជីវកម្ម
- មានសមត្ថភាពក្នុងការផ្សព្វផ្សាយ និងដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់នូវផែនការយុទ្ធសាស្ត្រ
- មានសមត្ថភាពក្នុងការស្វែងរកដៃគូសហការជាមួយធនាគារ
- ស្ទាត់ជំនាញ ភាសាខ្មែរ និងភាសាអង់គ្លេស
- ចេះប្រើប្រាស់កម្មវិធី Microsoft office, Word, PowerPoint, Excel, និង SPSS
- មានជំនាញក្នុងការវិភាគ ផ្តួចផ្តើមគំនិត និងច្នៃប្រឌិត
- មានជំនាញក្នុងការគ្រប់គ្រង និងអភិវឌ្ឍន៍ data based
- ឧស្សាហ៍ព្យាយាម, យកចិត្តទុកដាក់ចំពោះការងារ និងស្រលាញ់ការងារសិក្សាស្រាវជ្រាវ
- រួសរាយរាក់ទាក់, មានទំនាក់ទំនងល្អ ក្លាហាន និងស្វាហាប់
Salary and other benefits
- Appropriate salary according to the labor market
- Annual salary increase, good performance bonus, seniority bonus
- Receive allowance for childbirth of employee or employee's wife
- Receive other allowances on health, education, capacity building, uniforms, daily meals, overtime, etc.
- Get accident and health insurance from private companies and NSSF
- Work 5 days a week (Monday to Friday)
- Receive annual leave and national holiday according to the Royal Government's sub-decree
- Get a lot of training opportunities.
How to apply
Interested Candidates should submit your cv via jobs@ardb.com.kh or checking Contact Details.
Only shortlisted candidates will be contacted for an interview.Agricultural and Rural Development Bank, as equal opportunity employer, strictly complies with the Cambodia’s Labor Law and other regulations.