We looking for qualified candidate to fill for the position below.

Position

(ភាសាខ្មែរ) បុគ្គលិកជាន់ខ្ពស់ នៃការិយាល័យផែនការ

Posted : 23/10/2024 - Closing Date : 25/11/2024
Number of applicants : 1 positions
Location : Phnom Penh

Key Duties and Responsibilities

(ភាសាខ្មែរ)

  • ចូលរួមនិងសហការរៀបចំផែនការយុទ្ធសាស្ត្រអាជីវកម្ម ៣ឆ្នាំរំកិល (3-Years Rolling Business​​ Plan) ដោយសម្របសម្រួលប្រមូលឯកសារពាក់ព័ន្ធពីគ្រប់នាយកដ្ឋាន អង្គភាព និងគណៈកម្មការ
  • ចូលរួមផ្សព្វផ្សាយអំពីផែនការយុទ្ធសាស្ត្រអាជីវកម្ម ៣ឆ្នាំរំកិល ដល់គ្រប់នាយកដ្ឋានអង្គភាព និងគណៈកម្មការ
  • ចូលរួមរៀបចំផែនការសកម្មភាពលម្អិតសម្រាប់អនុវត្តផែនការយុទ្ធសាស្រ្តអាជីវកម្ម ៣ឆ្នាំរំកិល
  • សិក្សាស្រាវជ្រាវ បង្កើតយន្តការ និងឧបករណ៍តាមដានការអនុវត្តផែនការយុទ្ធសាស្ត្រអាជីវកម្ម ៣ឆ្នាំរំកិល
  • ចូលរួមពិនិត្យ សិក្សា ការវាយតម្លៃការអនុវត្តផែនការយុទ្ធសាស្រ្តអាជីវកម្ម ៣ ឆ្នាំរំកិលប្រចាំត្រីមាស ឆមាស និងឆ្នាំ និងរៀបចំរបាយការណ៍ជូនថ្នាក់ដឹកនាំ
  • ចូលរួមរៀបចំផែនទីចង្អុលផ្លូវ ១០ឆ្នាំ (10-Years Road Map) ដោយសម្របសម្រួលប្រមូលឯកសារពាក់ព័ន្ធ ពីគ្រប់នាយកដ្ឋាន អង្គភាព និងគណៈកម្មការ
  • ចូលរួមតាមដានការអនុវត្តផែនទីចង្អុលផ្លូវ ១០ឆ្នាំ ក្នុងរយៈពេល ៣ឆ្នាំម្តង ឬតាមការចាំបាច់ ដោយសហការ ជាមួយ នាយកដ្ឋាន អង្គភាព និងគណៈកម្មការ
  • ផ្សព្វផ្សាយអំពីលទ្ធផល និងវឌ្ឍនភាពនៃការអនុវត្តផែនការយុទ្ធសាស្រ្តអាជីវកម្មរបស់ ARDB ដោយសហការជាមួយ នាយកដ្ឋានពាក់ព័ន្ធ
  • ចូលរួមរៀបចំរបាយការណ៍ប្រចាំឆ្នាំរបស់ធនាគារ ដើម្បីផ្សព្វផ្សាយ និងផ្ញើជូនធនាគារជាតិនៃកម្ពុជាតាមបទប្បញ្ញត្តិដែល បានកំណត់
  • បំពេញភារកិច្ចផ្សេងទៀត តាមការប្រគល់ជូនរបស់ប្រធាននាយកដ្ឋាន។

Qualifications and competencies

(ភាសាខ្មែរ)

  • បរិញ្ញាបត្រផ្នែកសេដ្ឋកិច្ច ហិរញ្ញវត្ថុ, និងធនាគារ, ការគ្រប់គ្រងធុរៈកិច្ច, ឬ សញ្ញាបត្រដែលមានតម្លៃស្មើ
  • មានបទពិសោធន៍ផ្នែកអភិវឌ្ឍន៍អាជីវកម្ម និងយុទ្ធសាស្ត្រ
  • មានសមត្ថភាពក្នុងការរៀបចំផែនការអាជីវកម្ម និងទំនាក់ទំនងល្អជាមួយនាយកដ្ឋានដែលពាក់ព័ន្ធ
  • មានសមត្ថភាពស្រាវជ្រាវការវិវត្តនៃវិស័យសេដ្ឋកិច្ច ធនាគារ និងវិស័យផ្សេងៗ
  • មានសមត្ថភាពតាមដាន ពិនិត្យ និងវាយតម្លៃនៃការអនុវត្តផែនការយុទ្ធសាស្រ្តអាជីវកម្ម
  • មានសមត្ថភាពក្នុងការផ្សព្វផ្សាយ និងដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់នូវផែនការយុទ្ធសាស្ត្រ
  • មានសមត្ថភាពក្នុងការស្វែងរកដៃគូសហការជាមួយធនាគារ
  • ស្ទាត់ជំនាញ ភាសាខ្មែរ និងភាសាអង់គ្លេស
  • ចេះប្រើប្រាស់កម្មវិធី Microsoft office, Word, PowerPoint, Excel, និង SPSS
  • មានជំនាញក្នុងការវិភាគ ផ្តួចផ្តើមគំនិត និងច្នៃប្រឌិត
  • មានជំនាញក្នុងការគ្រប់គ្រង និងអភិវឌ្ឍន៍ data based
  • ឧស្សាហ៍ព្យាយាម, យកចិត្តទុកដាក់ចំពោះការងារ និងស្រលាញ់ការងារសិក្សាស្រាវជ្រាវ
  • រួសរាយរាក់ទាក់, មានទំនាក់ទំនងល្អ ក្លាហាន និងស្វាហាប់

Salary and other benefits

  • Appropriate salary according to the labor market
  • Annual salary increase, good performance bonus, seniority bonus
  • Receive allowance for childbirth of employee or employee's wife
  • Receive other allowances on health, education, capacity building, uniforms, daily meals, overtime, etc.
  • Get accident and health insurance from private companies and NSSF
  • Work 5 days a week (Monday to Friday)
  • Receive annual leave and national holiday according to the Royal Government's sub-decree
  • Get a lot of training opportunities.
How to apply

Interested Candidates should submit your cv via jobs@ardb.com.kh or checking Contact Details.

Only shortlisted candidates will be contacted for an interview.
Agricultural and Rural Development Bank, as equal opportunity employer, strictly complies with the Cambodia’s Labor Law and other regulations.