We looking for qualified candidate to fill for the position below.
Position
(ភាសាខ្មែរ) បុគ្គលិកធនធានមនុស្ស
Posted : 12/11/2021 - Closing Date : 30/11/2021
Number of applicants : 1 positions
Location :
Phnom Penh
Key Duties and Responsibilities
(ភាសាខ្មែរ)
- បង្កើត IDរបស់បុគ្គលិក, បញ្ចូលទិន្នន័យបុគ្គលិក
- ផ្តល់ជាជំនួយដល់ប្រធានផ្ទាល់ក្នុងការផ្តួចផ្តើមបង្កើតមុខងារថ្មី ,នីតិវិធី,របាយការណ៍ផ្សេងៗដែលជាតម្រូវការរបស់នាយកដ្ឋានធនធានមនុស្សនិងបណ្តុះបណ្តាល។
- ផ្តល់ជាជំនួយដល់ប្រធានផ្ទាល់ក្នុងការបង្កើត នីតិវិធីអនុវត្តស្តង់ដារ Standard Operation Procedure (SOP) នៃ HRMS & Intranetទៅលើដំណើការនៃការបញ្ចូលទិន្ន័យបុគ្គលិក,ការទាញយកទិន្នន័យពីរបាយការណ៍, ការ Reset Lock/Log user, ការបង្កើត User ID ។
- ផ្តល់ជាជំនួយដល់ប្រធានក្នុងការបង្កើតជាគោលការណ៍កំណត់សិទ្ធិប្រើប្រាស់មុខងារក្នុង HRMS។
- បង្កើតDigital platformផ្សេងៗ ដើម្បីដាក់ឱ្យបុគ្គលិកប្រើប្រាស់ជំនួស ទម្រង់ជាHard Copy ។
- ស្នើសុំ Intranet User និងHRMS User ពីនាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងបញ្ចូនទៅឱ្យបុគ្គលិកប្រើប្រាស់។
- ផ្តល់ជាជំនួយក្នុងការដោះស្រាយបញ្ហាបច្ចេកទេសផ្សេងៗពាក់ព័ន្ធនឹង Intranet & HRMS
- ធានាឱ្យបាននូវបច្ចុប្បន្នភាពទិន្នន័យបុគ្គលិក។
- ធានាឱ្យបាននូវសុវត្ថិភាពនៃទិន្នន័័យបុគ្គលិកដែលបានកត់ត្រាចូលHRMS។
- ផ្ទៀងផ្ទាត់ឯកសារតម្រូរបស់បុគ្គលិក ដោយចងក្រងជាសំណុំឯកសារបុគ្គលិក (Staff Profile)។
- រៀបចំកិច្ចសន្យាបុគ្គលិក សេចក្តីសម្រេចបញ្ចូលពេញសិទ្ធិ, តែងតាំង, និងផ្ទេរបុគ្គលិក។
- ស្នើសុំពិព័ណ៌នាការងារ (Job Description)បុគ្គលិក ធានាឱ្យបានលើបច្ចុប្បន្នភាពនៃពិព័ណ៌នាការងារចំពោះបុគ្គលិកដែលផ្លាស់ប្តូរមុខតំណែង។
- ផ្តល់ជាជំនួយដល់ប្រធានក្នុងការបង្កើតនូវសេចក្តីណែនាំដល់បុគ្គលិកពីឯកសារតម្រូវរបស់ARDBសម្រាប់បុគ្គលិកថ្មី ,បង្កើតនីតិវិធីអនុវត្តស្តង់ដារលើបញ្ចីកិច្ចការទទួលខុសត្រូវសម្រាប់បុគ្គលិកចូលថ្មីនិងលាឈប់។
- តាមដានជាប្រចាំលើចលនាបុគ្គលិកចេញ-ចូល និងអត្រាបុគ្គលិកលាឈប់ (Turn Over rate)ដើម្បីផ្តល់ជាព័ត៌មានដល់ប្រធាន។
- តាមដានវត្តមាន និងវិន័យបុគ្គលិក និងរៀបចំជារបាយការណ៍ជូនប្រធាន។
- បំពេញភារកិច្ចផ្សេងទៀតតាមការប្រគល់ជូនរបស់ប្រធានការិយាល័យនិងប្រធាននាយកដ្ឋាន។
Qualifications and competencies
(ភាសាខ្មែរ)
- បរិញ្ញាបត្រគ្រប់គ្រងរដ្ឋបាល និងធុរកិច្ច
- មានបទពិសោធន៍ផ្នែកធនធានមនុស្ស/ប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងធនធានមនុស្សយ៉ាងតិច ១ ឆ្នាំ
- ភាសាអង់គ្លេសអាចប្រើការបាន
- មានជំនាញការគ្រប់គ្រងឯកសារ និងយល់ដឹងការងាររដ្ឋបាល
- ចេះប្រើប្រាស់កម្មវិធី Microsoft office,Word and Excel និងកម្មវិធីគ្រប់គ្រងទិន្នន័យ
- មានចំណេះដឹងផ្នែកប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងធនធានមនុស្ស (HRMS)
- មានចំណេះដឹងលើការបង្កើតទម្រង់ Digital ផ្សេងៗ
- ស្មោះត្រង់ សហការការងារ ស្វាហាប់ក្នុងការងារ
Salary and other benefits
- Appropriate salary according to the labor market
- Annual salary increase, good performance bonus, seniority bonus
- Receive allowance for childbirth of employee or employee's wife
- Receive other allowances on health, education, capacity building, uniforms, daily meals, overtime, etc.
- Get accident and health insurance from private companies and NSSF
- Work 5 days a week (Monday to Friday)
- Receive annual leave and national holiday according to the Royal Government's sub-decree
- Get a lot of training opportunities.
How to apply
Interested Candidates should submit your cv via jobs@ardb.com.kh or checking Contact Details.
Only shortlisted candidates will be contacted for an interview.Agricultural and Rural Development Bank, as equal opportunity employer, strictly complies with the Cambodia’s Labor Law and other regulations.