We looking for qualified candidate to fill for the position below.

Position

(ភាសាខ្មែរ) បុគ្គលិកផ្នែកទីផ្សារ

Posted : 31/10/2024 - Closing Date : 25/11/2024
Number of applicants : 1 positions
Location : Phnom Penh

Key Duties and Responsibilities

(ភាសាខ្មែរ)

  • រៀបចំ និងអនុវត្តយុទ្ធសាស្រ្តទីផ្សារ ដើម្បីឆ្លើយតបទៅនឹងតម្រូវការ និងនិន្នាការទីផ្សារស្របតាមផែនការ អាជីវកម្មរបស់ ធ.អ.ជ.ក.
  • គ្រប់គ្រង តាមដាន និងវាយតម្លៃនូវការអនុវត្តយុទ្ធសាស្រ្តទីផ្សារ
  • បង្កើនកេរ្តិ៍ឈ្មោះស្ថាប័ន និងស្វែងរកអតិថិជន
  • រក្សា និងពង្រឹងសង្គតិភាពនៃអត្តសញ្ញាណ ធ.អ.ជ.ក.រួមទាំងផលិតផល និងសេវាកម្ម
  • គ្រប់គ្រងការរៀបចំយុទ្ធនាការដាក់ឱ្យដំណើរការ និងលើកកម្ពស់ការប្រើប្រាស់ ផលិតផល សេវាកម្មរបស់ ធ.អ.ជ.ក. ដោយសហការជាមួយនាយកដ្ឋាន ឬអង្គភាពពាក់ព័ន្ធ។
  • ទទួលខុសត្រូវត្រួតពិនិត្យ សិក្សា និងការស្ទង់មតិអតិថិជនជាប្រចាំ ដើម្បីអភិវឌ្ឍន៍យុទ្ធសាស្ត្រនៃការ ផ្សព្វផ្សាយដែលអាចជួយដល់អាជីវកម្មរបស់ធនាគារបានជាអតិបរមា។
  • មានសមត្ថភាពក្នុងការហ្វឹកហ្វឺន និងចែករំលែកបទពិសោធន៍ដល់សមាជិកក្នុងក្រុម។
  • បំពេញភារកិច្ចផ្សេងទៀត តាមការប្រគល់ជូនរបស់ប្រធាននាយកដ្ឋាន។

Qualifications and competencies

(ភាសាខ្មែរ)

  • មានបរិញ្ញាប័ត្រផ្នែកទីផ្សារ និងទំនាក់ទំនង ឬ សញ្ញាប័ត្រដែលទាក់ទង
  • មានបទពិសោធន៍ជាអ្នកគ្រប់គ្រងផ្នែកទីផ្សារយ៉ាងតិចចំនួន៣ឆ្នាំឡើងទៅ
  • មានជំនាញទំនាក់ទំនង និងប្រាស្រ័យជាមួយភាគីពាក់ព័ន្ធបានល្អ
  • មានចំណេះដឹងទូទៅពាក់ព័ន្ធនឹងវិស័យកសិកម្ម
  • អាចប្រើប្រាស់កម្មវិធីកុំព្យូទ័រ Word, Excell, និង Power Point
  • មានការយល់ដឹងបង្កើត អនុវត្ត និងវាយតម្លៃគម្រោង
  • អាចដឹកនាំការងារជាក្រុមបាន និងសមាជិកក្នុងក្រុមបានរលូន និងមានជំនាញភាពជាអ្នកដឹកនាំ
  • អាចធ្វើការហ្វឹកហ្វឺន និងចែករំលែកបទពិសោធន៍ដល់សមាជិកក្នុងក្រុម·
  • អាចប្រើប្រាស់ភាសារអង់គ្លេសទាំងសរសេរ និងនិយាយបានល្អ
  • មានសមត្ថភាពវិភាគទីផ្សារ និងជំនាញផ្សព្វផ្សាយក្នុងការបង្កើនកេរ្តិ៍ឈ្មោះស្ថាប័ន និងស្វែងរកអតិថិជន
  • មានជំនាញក្នុងការគ្រប់គ្រងយុទ្ធនាការ និងព្រឹត្តិការណ៍
  • ធ្វើរបាយការណ៍ និងបទបង្ហាញ
  • មានភាពស្មោះត្រង់ មានការសហការ ចេះជួយធុៈក្នុងកិច្ចការងារ
  • គោរពក្រមសីលធម៌ និងមានវិជ្ជាជីវៈ

Salary and other benefits

  • Appropriate salary according to the labor market
  • Annual salary increase, good performance bonus, seniority bonus
  • Receive allowance for childbirth of employee or employee's wife
  • Receive other allowances on health, education, capacity building, uniforms, daily meals, overtime, etc.
  • Get accident and health insurance from private companies and NSSF
  • Work 5 days a week (Monday to Friday)
  • Receive annual leave and national holiday according to the Royal Government's sub-decree
  • Get a lot of training opportunities.
How to apply

Interested Candidates should submit your cv via jobs@ardb.com.kh or checking Contact Details.

Only shortlisted candidates will be contacted for an interview.
Agricultural and Rural Development Bank, as equal opportunity employer, strictly complies with the Cambodia’s Labor Law and other regulations.