We looking for qualified candidate to fill for the position below.

Position

(ភាសាខ្មែរ) បុគ្គលិកផែនការជាន់ខ្ពស់

Posted : 28/06/2024 - Closing Date : 30/07/2024
Number of applicants : 1 positions
Location : Phnom Penh

Key Duties and Responsibilities

(ភាសាខ្មែរ)

  • រៀបចំផែនការយុទ្ធសាស្រ្តអាជីវកម្ម ៣ ឆ្នាំរំកិល, របាយការណ៍ប្រចាំឆ្នាំ និង ផែនការសកម្មភាពរបស់ធនាគារ​
  • សិក្សា និងវាយតម្លៃផលិតផល-សេវាកម្មរបស់ ធនាគារ ARDB ធៀបនឹងស្ថាប័នហិរញ្ញវត្ថុផ្សេងៗដើម្បីបំពេញតម្រូវការរបស់អតិថិជន ស្របតាមស្ថានភាពជាក់ស្តែង
  • ផ្តល់ការបណ្តុះបណ្តាល ឬធ្វើបទបង្ហាញពីផែនការអាជីវកម្ម ឬ អំពីផលិតផល និងសេវាកម្ម ដល់នាយកដ្ឋាន និងបុគ្គលដែលពាក់ព័ន្ធនានា
  • រៀបចំសំណើអភិវឌ្ឍផលិតផល-សេវាកម្មថ្មី ដោយកំណត់អំពីយុទ្ធស្រ្ត, ផែនការទីផ្សារ, ផែនការបច្ចេកទេស, ផែនការប្រតិបត្តិការ និងស្នើសុំអគ្គនាយកដើម្បីពិនិត្យ និងសម្រេច។
  • តាមដាន និងវាយតម្លៃនូវការអនុវត្តសំណើអភិវឌ្ឍន៍ផលិតផល សេវាកម្មថ្មី ដើម្បីពង្រឹងពីគុណភាពផលិតផល និងសេវាកម្មឱ្យកាន់តែមានប្រសិទ្ធភាព និងប្រសិទ្ធផល
  • សិក្សាអំពីយុទ្ធសាស្រ្ដក្នុងការគ្រប់គ្រង និងការប្រើប្រាស់ផលិតផល ឬ សេវាកម្មរបស់់ធនាគារ ARDBឱ្យរឹតតែមានប្រសិទ្ធភាពនិងប្រសិទ្ធផលធ្វេរដង
  • រៀបចំគោលការណ៍ និងនីតិវិធីនៃផលិតផល-សេវាកម្មថ្មី និងការងារដែលពាក់ព័ន្ធការិយាល័យផែនការ
  • ទំនាក់ទំនង និងស្វែងរកភាពជាដៃគូសហការ ពីស្ថាប័នរដ្ឋ ឯកជន ឬ ដៃគូសហការសមស្របណាមួយ ដើម្បីធ្វើកិច្ចសហការជាមួយធនាគារផ្ទាល់ សម្រាប់ពង្រីកផលិតផល-សេវាកម្ម​
  • រៀបចំរបាយការណ៍ប្រចាំ ខែ ត្រីមាស ឆមាស លើវឌ្ឍនភាពនៃការអនុវត្តផែនការយុទ្ធសាស្រ្ត និងការងារចំបងៗប្រចាំនាយកដ្ឋានជូនថ្នាក់ដឹកនាំនាយកដ្ឋាន
  • បំពេញភារកិច្ចផ្សេងទៀតតាមការប្រគល់ជូនរបស់អគ្គនាយក អគ្គនាយរង​ និង/ឬ ប្រធាននាយកដ្ឋាន

គោលបំណង​នៃ​មុខ​តំណែង

  • ធានាបានប្រសិទ្ធភាពនៃការផ្តួចផ្តើមអភិវឌ្ឍន៍សម្រួបសម្រួលការអនុវត្តតាមដាន និងវាយតម្លៃផែនការយុទ្ធសាស្រ្តអាជីវកម្មរបស់ធនាគារ
  • ធានាបានការផ្តួចផ្តើមអភិវឌ្ឍន៍ផលិតផល និងសេវាកម្មថ្មីរបស់ធនាគារស្របតាមនិន្នាការវិវឌ្ឍន៍ នៃវិស័យធនាគារ និងហិរញ្ញវត្ថុ
  • ស្វែងរកដៃគូសហការជាយុទ្ធសាស្រ្ត និងដើម្បីចែកចាយផលិតផល​ និងសេវាកម្មរបស់ធនាគារ ARDB

Qualifications and competencies

(ភាសាខ្មែរ)

  • បរិញ្ញាបត្រផ្នែកសេដ្ឋកិច្ច, ហិរញ្ញវត្ថុ, និងធនាគារ, ការគ្រប់គ្រងធុរៈកិច្ច, ឬ សញ្ញាបត្រដែលមានតម្លៃស្មើមានជំនាញទំនាក់ទំនងល្អ
  • មានបទពិសោធន៍ផ្នែកអភិវឌ្ឍន៍អាជីវកម្ម និងយុទ្ធសាស្រ្ត
  • មានសមត្ថភាពក្នុងការរៀបចំផែនការអាជីវកម្ម និងទំនាក់ទំនងល្អជាមួយនាយកដ្ឋានដែលពាក់ព័ន្ធ
  • មានសមត្ថភាពស្រាវជ្រាវការវិវឌ្ឍនៃវិស័យសេដ្ឋកិច្ច ធនាគារ និងវិស័យផ្សេងៗ
  • មានសមត្ថភាពតាមដាន ពិនិត្យ និងវាយតម្លៃ នៃការអនុវត្ដផែនការយុទ្ធសាស្រ្ដអាជីវកម្ម
  • មានសមត្ថភាពក្នុងការផ្សព្វផ្សាយ និងដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់នូវផែនការយុទ្ធសាស្រ្ត
  • មានសមត្ថភាពក្នុងការស្វែងរកដៃគូសហការជាមួយធនាគារ
  • ស្ទាត់ជំនាញ ភាសាខ្មែរ និងភាសា​អង់គ្លេស​
  • ចេះប្រើប្រាស់កម្មវិធី Microsoft office ,Word, PowerPoint, Excel, និង SPSS
  • មានជំនាញក្នុងការវិភាគ ​ផ្តួច​ផ្តើមគំនិត​ និង​ច្នៃ​ប្រឌិត
  • មានជំនាញក្នុងការគ្រប់គ្រង និងអភិវឌ្ឍន៍ data based
  • ឧស្សាហ៍ព្យាយាម​ និងយកចិត្ដទុកដាក់ចំពោះការងារ

Salary and other benefits

  • Appropriate salary according to the labor market
  • Annual salary increase, good performance bonus, seniority bonus
  • Receive allowance for childbirth of employee or employee's wife
  • Receive other allowances on health, education, capacity building, uniforms, daily meals, overtime, etc.
  • Get accident and health insurance from private companies and NSSF
  • Work 5 days a week (Monday to Friday)
  • Receive annual leave and national holiday according to the Royal Government's sub-decree
  • Get a lot of training opportunities.
How to apply

Interested Candidates should submit your cv via jobs@ardb.com.kh or checking Contact Details.

Only shortlisted candidates will be contacted for an interview.
Agricultural and Rural Development Bank, as equal opportunity employer, strictly complies with the Cambodia’s Labor Law and other regulations.