យើងកំពុងស្វែងរកបេក្ខជនដែលមានសមត្ថភាព ដើម្បីបំពេញមុខតំណែងខាងក្រោម ៖

មុខតំណែង

(English) Administrative and Relation Officer

កាលបរិច្ឆេទ៖ 22/12/2022 - ថ្ងៃផុតកំណត់៖ 15/01/2023
ចំនួនបេក្ខជនដែលត្រូវជ្រើសរើស ៖ 1 រូប
ទីតាំង ៖ Phnom Penh

តួនាទី និងការទទួលខុសត្រូវចម្បងៗ

(English)

  • Organize department’s administrative task and other administrative documents
  • Ensure green finance implementation and documentation in accordance with policy
  • Participate in preparing progress reports on green loan portfolio and other related reports
  • Gather updated information such as Decision, policy, and other relevant information
  • Participate in preparing the budget plan for department
  • Submit the past due case to the department, unit or working group in charge of collecting bad debt
  • Collaborating with the Department of Business and Strategic Development to prepare and implement strategic business plans, research, and customer surveys on the quality of green loan products and banking services.
  • Preparing the loan documents depending on the check list to ensure sufficiency, correctness, and order before proceeding the withdrawal procedure, filing and/or sending to the relevant departments
  • Register all in-out documents of the Green Finance Department and follow up the distribution of those documents
  • Manage the inventory for department
  • Enter data and download files from Credit Bureau of Cambodia (CBC)
  • Keep customer credit files and other documents secured and easy to access information
  • Perform other duties as assigned by the head of department.

គុណវុឌ្ឍិនិងសមត្ថភាព

(English)

  • Bachelor’s degree in Banking and Finance, Business Administration and equivalent
  • Experience in administration, Accounting and Finance
  • Microsoft office (Ms. Words, Excel, Power Point, etc.)
  • Internet and E-mail
  • English (writing, reading, listening, and speaking).
  • Prepare administrative, accounting, and financial documents
  • Understand other regulations related to banking and finance
  • Problem solving skill
  • Environmental, social and governance (ESG) awareness (more advantage)
  • Integrity and impartiality
  • Commitment to result
  • Creativity

ប្រាក់បៀវត្សន៍ និងអត្ថប្រយោជន៍ផ្សេងៗ

  • ប្រាក់បៀវត្សសមរម្យតាមទីផ្សារការងារ
  • ការដំឡើងប្រាក់បៀវត្សប្រចាំឆ្នាំ ប្រាក់រង្វាន់ស្នាដៃការងារល្អ ប្រាក់អតីតភាពការងារ
  • ទទួលបានប្រាក់ឧបត្ថម្ភសម្រាប់ការសម្រាលបុត្ររបស់និយោជិត ឬភរិយារបស់និយោជិត
  • ទទួលបានប្រាក់ឧបត្ថម្ភផ្សេងលើថ្លៃ សុខភាព សិក្សាបង្កើនសមត្ថភាព ឯកសណ្ឋាន អាហារប្រចាំថ្ងៃ ការធ្វើការបន្ថែមម៉ោងជាដើម
  • ទទួលបានការធានារ៉ាប់រងលើគ្រោះថ្នាក់ និងសុខភាព ពីក្រុមហ៊ុនឯកជន និង បសស
  • ធ្វើការ ៥ថ្ងៃក្នុងមួយសប្ដាហ៍ (ពីថ្ងៃច័ន្ទ ដល់ ថ្ងៃសុក្រ)
  • ទទួលបានការឈប់សម្រាក់ប្រចាំឆ្នាំ និង បុណ្យជាតិតាមអនុក្រឹត្យរបស់រាជរដ្ឋាភិបាល
  • ទទួលបានឳកាសបណ្តុះបណ្តាលជាច្រើន។
របៀបដាក់ពាក្យ

បេក្ខជនដែលមានចំណាប់អារម្មណ៍ សូមផ្ញើ CV មកតាមរយៈ jobs@ardb.com.kh ឬពិនិត្យមើលព័ត៌មានលម្អិត.

មានតែបេក្ខជនដែលជាប់បញ្ជីសម្រាំងតែប៉ុណ្ណោះដែលត្រូវបានទាក់ទងសម្ភាសន៍។
ធនាគារអភិវឌ្ឍន៍ជនបទ និងកសិកម្ម ជានិយោជកដែលផ្តល់ឱកាសស្មើគ្នា អនុវត្តយ៉ាងតឹងរ៉ឹងជាមួយច្បាប់ការងាររបស់កម្ពុជា និងបទប្បញ្ញត្តិផ្សេងៗទៀត។