យើងកំពុងស្វែងរកបេក្ខជនដែលមានសមត្ថភាព ដើម្បីបំពេញមុខតំណែងខាងក្រោម ៖

មុខតំណែង

(English) Senior Administrative and Relation Officer

កាលបរិច្ឆេទ៖ 25/12/2024 - ថ្ងៃផុតកំណត់៖ 25/01/2025
ចំនួនបេក្ខជនដែលត្រូវជ្រើសរើស ៖ 1 រូប
ទីតាំង ៖ Phnom Penh

តួនាទី និងការទទួលខុសត្រូវចម្បងៗ

(English)

  • Ensure the efficiency of implementation of administrative tasks of the department and facilitation of administrative documents.
  • Relation and coordinate with relevant Ministry institutions and Development Partners on green finance under the Development Partners Fund and/or under the Green Climate Fund (GCF).
  • Participate in observing the process of organizing and implementing work related to the Cambodia Climate Finance Facility (CCFF) under the Green Climate Fund (GCF).
  • Gather updated information, such as decisions, policies, and other relevant information.
  • Organize internal and external meetings with relevant institutions as required.
  • Participate in preparing the budget plan for the department.
  • Support and collaborate with the Business Strategy Development Department to prepare and implement business strategy plans, research, and customer surveys on the quality of green loan products and banking services.
  • Prepare loan documents based on the checklist to ensure sufficiency, correctness, and order before proceeding with the withdrawal procedure, filing, and/or sending to the relevant departments.
  • Register all in-out documents of the Green Finance Department and follow up on the distribution of those documents.
  • Enter data and download files from the Credit Bureau of Cambodia (CBC).
  • Prepare a mission letter and perform work according to provinces, cities, and abroad.
  • Keep customer loan files and other documents secured and easy to access information, and perform other duties as assigned by the head of the department.

គុណវុឌ្ឍិនិងសមត្ថភាព

(English)

  • Bachelor’s degree in Banking and Finance, Business Administration, or equivalent
  • At least 2 years’ experience (especially in administration, accounting, finance, and banking sectors)
  • Experience in reporting
  • English (can write, read, listen, and speak).
  • Microsoft Office (Ms.Word, Excel, PowerPoint, etc.)
  • Internet and E-mail
  • Prepare administrative, accounting, and financial documents.
  • Understand other regulations related to banking and finance.
  • Strong problem-solving skills
  • Assumes high responsibility
  • Collaborative and communicative
  • Integrity and impartiality
  • Commitment to the result
  • Creativity

ប្រាក់បៀវត្សន៍ និងអត្ថប្រយោជន៍ផ្សេងៗ

  • ប្រាក់បៀវត្សសមរម្យតាមទីផ្សារការងារ
  • ការដំឡើងប្រាក់បៀវត្សប្រចាំឆ្នាំ ប្រាក់រង្វាន់ស្នាដៃការងារល្អ ប្រាក់អតីតភាពការងារ
  • ទទួលបានប្រាក់ឧបត្ថម្ភសម្រាប់ការសម្រាលបុត្ររបស់និយោជិត ឬភរិយារបស់និយោជិត
  • ទទួលបានប្រាក់ឧបត្ថម្ភផ្សេងលើថ្លៃ សុខភាព សិក្សាបង្កើនសមត្ថភាព ឯកសណ្ឋាន អាហារប្រចាំថ្ងៃ ការធ្វើការបន្ថែមម៉ោងជាដើម
  • ទទួលបានការធានារ៉ាប់រងលើគ្រោះថ្នាក់ និងសុខភាព ពីក្រុមហ៊ុនឯកជន និង បសស
  • ធ្វើការ ៥ថ្ងៃក្នុងមួយសប្ដាហ៍ (ពីថ្ងៃច័ន្ទ ដល់ ថ្ងៃសុក្រ)
  • ទទួលបានការឈប់សម្រាក់ប្រចាំឆ្នាំ និង បុណ្យជាតិតាមអនុក្រឹត្យរបស់រាជរដ្ឋាភិបាល
  • ទទួលបានឳកាសបណ្តុះបណ្តាលជាច្រើន។
របៀបដាក់ពាក្យ

បេក្ខជនដែលមានចំណាប់អារម្មណ៍ សូមផ្ញើ CV មកតាមរយៈ jobs@ardb.com.kh ឬពិនិត្យមើលព័ត៌មានលម្អិត.

មានតែបេក្ខជនដែលជាប់បញ្ជីសម្រាំងតែប៉ុណ្ណោះដែលត្រូវបានទាក់ទងសម្ភាសន៍។
ធនាគារអភិវឌ្ឍន៍ជនបទ និងកសិកម្ម ជានិយោជកដែលផ្តល់ឱកាសស្មើគ្នា អនុវត្តយ៉ាងតឹងរ៉ឹងជាមួយច្បាប់ការងាររបស់កម្ពុជា និងបទប្បញ្ញត្តិផ្សេងៗទៀត។