ពាក្យបណ្តឹងអតិថិជន
អតិថិជនអាចប្រើប្រាស់មធ្យោបាយណាមួយខាងក្រោមនេះ សម្រាប់ការដាក់ពាក្យបណ្ដឹងមកកាន់យើងខ្ញុំ៖
ក. មកកាន់ ការិយាល័យកណ្តាល៖ អគារលេខ១៦៨ ផ្លូវបេតុងលេខ៧ ភូមិព្រែកលៀប សង្កាត់ព្រែកលៀប ខណ្ឌជ្រោយចង្វារ រាជធានីភ្នំពេញ
- ប្រអប់ពាក្យបណ្តឹងក្នុងបរិវេណ ធ.អ.ជ.ក. ឬ
- បុគ្គលិកផ្នែកបម្រើសេវាអតិថិជន ឬបុគ្គលិកណាម្នាក់របស់ ធ.អ.ជ.ក. ឬបុគ្គលិកផ្នែកគ្រប់គ្រងបណ្តឹងអតិថិជន។
ខ. តាមរយៈ លេខទូរសព្ទ៖ ០២៣ ២២០ ៨១០
គ. តាមរយៈ អ៊ីម៉ែល៖ complaint@ardb.com.kh
ឃ. តាមរយៈ គេហទំព័រ៖ https://www.ardb.com.kh/contact-us/customer-complaint/ រួចស្វែងរកទីតាំងសម្រាប់ដាក់ពាក្យបណ្ដឹងអនឡាន។
* ពេលវេលាទទួលពាក្យបណ្តឹង៖ នៅរាល់រៀងថ្ងៃធ្វើការ គឺចាប់ពីថ្ងៃចន្ទ ដល់ថ្ងៃសុក្រ និងពីម៉ោង ៧:៣០ នាទីព្រឹក ដល់ម៉ោង ៤:៣០ នាទីល្ងាច។
លោកអ្នកអាចធ្វើការប្តឹងតាមរយៈអនឡាញ ឬទាញយកនិងបញ្ជូនទម្រង់ពាក្យបណ្តឹងនៅខាងក្រោមនេះ
សញ្ញា * សូមបំពេញ
ទម្រង់បែបបទដាក់ពាក្យបណ្តឹង
លោកអ្នកអាចទាញយកទម្រង់បែបបទដាក់ពាក្យបណ្តឹងនៅខាងក្រោមនេះនិងផ្ញើរវាមកវិញតាមការដាក់បញ្ជូនទម្រង់បែបបទមកកាន់យើង។