ពាក្យបណ្តឹងអតិថិជន

អតិថិជន​អាច​ប្រើប្រាស់​មធ្យោបាយណាមួយ​ខាងក្រោម​នេះ សម្រាប់ការ​ដាក់ពាក្យ​បណ្ដឹងមក​កាន់​យើងខ្ញុំ៖
ក. មកកាន់ ការិយាល័យកណ្តាល៖ អគារលេខ១៦៨ ផ្លូវបេតុងលេខ៧ ភូមិព្រែកលៀប សង្កាត់ព្រែកលៀប ខណ្ឌជ្រោយចង្វារ រាជធានីភ្នំពេញ

  • ប្រអប់ពាក្យបណ្តឹងក្នុងបរិវេណ ធ.អ.ជ.ក. ឬ
  • បុគ្គលិកផ្នែកបម្រើសេវាអតិថិជន ឬបុគ្គលិកណាម្នាក់របស់ ធ.អ.ជ.ក. ឬ​បុគ្គលិកផ្នែកគ្រប់គ្រងបណ្តឹង​អតិថិជន។

ខ.  តាមរយៈ លេខទូរសព្ទ៖ ០២៣ ២២០ ៨១០

គ.  តាមរយៈ អ៊ីម៉ែល៖ complaint@ardb.com.kh

ឃ. តាមរយៈ គេហទំព័រ៖ https://www.ardb.com.kh/contact-us/customer-complaint/ រួច​ស្វែង​រក​ទី​តាំង​សម្រាប់​ដាក់ពាក្យបណ្ដឹង​អនឡាន។

* ពេលវេលាទទួលពាក្យបណ្តឹង៖ នៅរាល់រៀងថ្ងៃធ្វើ​​​ការ គឺចាប់ពីថ្ងៃចន្ទ ដល់ថ្ងៃសុក្រ និងពីម៉ោង ៧:៣០ នាទីព្រឹក ដល់​ម៉ោង ៤:៣០ នាទីល្ងាច។

លោកអ្នកអាចធ្វើការប្តឹងតាមរយៈអនឡាញ ឬទាញយកនិងបញ្ជូនទម្រង់ពាក្យបណ្តឹងនៅខាងក្រោមនេះ

សញ្ញា * សូមបំពេញ

ទម្រង់បែបបទដាក់ពាក្យបណ្តឹង

លោកអ្នកអាចទាញយកទម្រង់បែបបទដាក់ពាក្យបណ្តឹងនៅខាងក្រោមនេះនិងផ្ញើរវាមកវិញតាមការដាក់បញ្ជូនទម្រង់បែបបទមកកាន់យើង។

បំពេញទម្រង់បែបបទពាក្យបណ្តឹងអនឡាញខាងក្រោម រួចបញ្ជូនមកកាន់យើង

ភេទ